Ogłoszenie nr 1/2025 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią
Ogłoszenie nr 1/2025 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią
o naborze na wolne stanowisko pracy – starszy inspektor Zespołu do spraw Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią (korpus służby cywilnej) – ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Wynik naboru:
Status ogłoszenia: Nabór zakończony
Wynik rekrutacji:
Imię i nazwisko: Sandra Frydrychowicz
Miejsce zamieszkania: Sadki
Numer ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: 156017
Data ukazania się ogłoszenia: 10 września 2025 r.
Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko: starszy inspektor Zespołu do spraw Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią do spraw kadr i szkolenia
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Wymiar etatu: 0,700
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ
Osoba na tym stanowisku:
- przygotowuje dokumenty związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, oraz dokumenty rentowe, emerytalne itp., w celu zapewnienia zgodnego z przepisami zatrudnienia, trwania oraz ustania stosunku pracy.
- nadzoruje i czuwa nad terminowością sporządzania dokumentacji związanej z okresową oceną w służbie cywilnej, opisami i zakresami stanowisk pracy.
- sporządza dokumentację dot. medycyny pracy, w celu kierowania funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na badania wstępne, profilaktyczne, okresowe, kontrolne i specjalistyczne.
- organizuje, przygotowuje i dokumentuje nabory do pracy w Policji, w celu wyłonienia kandydatów do zatrudnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- opracowuje roczny plan urlopów jednostki, w celu nadzoru nad prawidłową ich realizacją, wykorzystaniem i dokumentowaniem.
- wprowadza dane kadrowo-finansowe dot. pracowników cywilnych i funkcjonariuszy do systemu komputerowego, w celu przekazywania aktualnych danych w tym zakresie do KWP.
KOGO POSZUKUJEMY
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: średnie
- Staż pracy: co najmniej 3 miesiące pracy w administracji lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego
- Umiejętność komunikowania się
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa pracy w praktyce
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
CO OFERUJEMY:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego
- Stojak na rowery na terenie urzędu
- Dofinasowanie do wypoczynku pracowników
- Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- Nagrody jubileuszowe
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną
- Możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej
DOSTĘPNOŚĆ:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
WARUNKI PRACY
praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie jest związana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy, nie przewiduje się pracy poza urzędem, nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.
DODATKOWE INFORMACJE:
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, zespół, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisem. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oświadczenia musza być podpisane własnoręcznie.
Zachęcamy do skorzystania z zamieszczonych wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie BIP KPP w Nakle nad Notecią w zakładce Praca w Policji.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu znajomości przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 3741,47 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej)
Zgodnie z art. 600 ust. 1 ustawy o obronie Ojczyzny w przypadku wprowadzenia stanu wyjątkowego na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stanu wojennego, ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, Rada Ministrów może objąć Komendę Powiatową Policji w Nakle nad Notecią militaryzacją. W związku z powyższym pracownikom nadaje się przydział organizacyjno-mobilizacyjny do służby w jednostce zmilitaryzowanej. Powyższe nie dotyczy osób, którym zgodnie z art. 605 ust. 3 przydziałów się nie nadaje.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Weryfikacja formalna ofert
- Test wiedzy
- Rozmowa kwalifikacyjna
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/em, nie pełniłam/em służbę w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 16 września 2025 r. w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 156017” na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Zapraszam również do kontaktu telefonicznego 47 7529206
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią ul. Pocztowa 11, 89-100 Nakło nad Notecią, tel. 47 752 92 05
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp-naklo-nad-notecia@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
· Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie nr 1/2025 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią
Data publikacji 10.09.2025 06:00(pdf 1.5 MB)Ogłoszenie nr 1/2025 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią plik pdf