ogłoszenie o wolnym stanowisku w służbie cywilnej
1/2012 BIP KPRM nr: 140109
Wynik naboru:
Status ogłoszenia: Nabór zakończony
Wynik rekrutacji:
Imię i nazwisko: Mirosław Romel
Miejsce zamieszkania: Bydgoszcz
Data ukazania się ogłoszenia: 18 stycznia 2012 r.
Komenda Powiatowa Policji w Nakle n. Notecią
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw prewencji kryminalnej
- w Zespole ds. Prewencji Kryminalnej Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Miejsce wykonywania pracy:
- Nakło nad Notecią
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie bieżącej współpracy z placówkami i instytucjami ustawowo lub statutowo powołanymi do zajmowania się problematyką sprawców czynów karalnych i zagrożonych demoralizacją
- Branie udziału w budowaniu lokalnych systemów przeciwdziałania demoralizacji, przestępczości i patologii społecznych wśród nieletnich
- Prowadzenie dokumentacji poszukiwań opiekuńczych Zespołu ds. Prewencji Kryminalnej
- Wspomaganie działań profilaktycznych na terenie powiatu nakielskiego
- Branie udziału w organizacji festynów, imprez sportowych i masowych na terenie powiatu nakielskiego
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze administracyjno-biurowym (związane m.in. z udzielaniem odpowiedzi różnym instytucjom i placówkom) oraz uczestniczy w organizacji różnego rodzaju festynów i imprez
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Granicę stanowiska stanowią budynki i teren KPP. Pracownik może przebywać na terenie prowadzonych w KPP prac remontowo-budowlanych. W przypadku wykonywania czynności służbowych poza KPP, granica stanowiska pracy rozszerzona jest poza teren KPP.
Komenda zajmuje kompleks dwóch piętrowych budynków przy ulicy Pocztowej 11. Występuje utrudniony dostęp do budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa sprzętu komputerowego
- komunikacja interpersonalna
wymagania dodatkowe
- znajomość procedur policyjnych dot. nieletnich oraz przemocy w rodzinie
- 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Termin składania dokumentów:
05-02-2012
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (52) 339-32-06.