Ogłoszenie nr 1/19 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią
o naborze na wolne stanowisko pracy – starszy referent Zespołu Administracyjno-Gospodarczego Komendy Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią (korpus służby cywilnej)
Numer ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: 44508
Data ukazania się ogłoszenia: 14 marzec 2019 r.
Wynik naboru:
Status ogłoszenia: Nabór zakończony
Wynik rekrutacji:
Imię i nazwisko: Anna Ozga
Miejsce zamieszkania: Nakło nad Notecią
Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko:
starszego referenta
w Zespole Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce wykonywania pracy:
Nakło nad Notecią
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Wymiar etatu: 1,00
Warunki pracy
praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie jest związana z wysiłkiem fizycznym, nie przewiduje się pracy poza urzędem, nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
Zakres zadań:
- przyjmowanie dokumentów finansowych (m.in. faktury, rachunki) do realizacji, sprawdzanie ich pod względem formalno-rachunkowym
- przekazywanie do realizacji do KWP w Bydgoszczy rachunki zatwierdzone przez kierownika jednostki
- wykonywanie zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej, m.in:
- prowadzenie kart mieszkaniowych policjantów KPP w Nakle nad Notecią
- kompletowanie i analiza dokumentów związanych z wypłatą równoważnika za brak lokalu mieszkalnego i równoważnika za remont lokalu oraz pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego
- sporządzenie decyzji z zakresu gospodarki mieszkaniowej
- prowadzanie spraw dot. rozliczania kosztów utrzymania mieszkań znajdujących się w obiektach należących do KPP w Nakle nad Notecią, ustalanie stawek czynszów i opłat za te mieszkania
- sporządzanie informacji i sprawdzeń w zakresie gospodarki mieszkaniowej
- sporządzanie list niektórych dodatkowych należności pieniężnych dla policjantów np. list wypłat równoważnika za brak lokalu mieszkalnego bądź remont mieszkania i wyżywienie psa,
- prowadzenie ewidencji wydatków oraz kartoteki ZFŚS, KKOP i PZU.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i biurowego
- Umiejętność komunikowania się
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- Doświadczenie zawodowe: 3 miesięczne doświadczenie w pracy biurowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
- W przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności.
Terminy i miejsce składania dokumentów
- Dokumenty należy złożyć do: 25 marca 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 44508 KPRM
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią ul. Pocztowa 11, 89-100 Nakło nad Notecią, tel. 025 339-32-05
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp-naklo-nad-notecia@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, zespół, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisem. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP KPP w Nakle nad Notecią w zakładce Praca w Policji. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi ok. 2632,15 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 339 32 06. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu znajomości ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o Policji w zakresie mieszkań funkcjonariuszy Policji, rozporządzenia w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego, rozporządzenia w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego oraz rozporządzenia w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.