ZADANIA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO
Rozmiar czcionki
- Sporządzania dokumentacji dotyczącej należności dla policjantów i pracowników Komendy oraz cykliczne przesyłanie kompletu dokumentów do Wydziału Finansów KWP w celu zatwierdzenia;
- Sporządzania dokumentacji dotyczącej należności dla świadków;
- Merytorycznego sprawdzania poprawności i zasadności wystawienia rachunku i delegacji służbowych;
- Prowadzenia spraw mieszkaniowych policjantów;
- Przygotowywania decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta Powiatowego Policji w sprawach mieszkaniowych;
- Obsługi ubezpieczeń grupowych;
- Uchylono;
- Przyjmowania gotówki z nałożonych mandatów karnych gotówkowych i wpłacania do banku;
- Prowadzenia ewidencji ilościowej składników majątkowych;
- Prowadzenia rejestrów usług i dowodów przychodowo-rozchodowych;
- Prowadzenia i nadzoru nad gospodarką transportową w Komendzie, a w szczególności:
- Prowadzenie ewidencji przekazanego Komendzie w użytkowanie sprzętu transportowego,
- Wystawianie i przechowywanie miesięcznych książek kontroli pracy sprzętu transportowego,
- Przechowywanie dokumentacji użytkowanego sprzętu transportowego,
- Kontrola zużycia materiałów pędnych, smarów oraz płynów eksploatacyjnych;
- Zapewnienia sprawności technicznej oraz użytkowej sprzętu transportowego, w szczególności poprzez:
- Nadzór nad wykonywaniem systematycznych obsług codziennych „OC”,
- Kierowanie sprzętu do resortowej stacji obsługi lub Autoryzowanych Stacjach Obsługi producenta, na obowiązkowe obsługi techniczne, badania techniczne, przeglądy gwarancyjne, naprawy bieżące oraz naprawy powypadkowe,
- Prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji w książce ewidencji wypadków i kolizji sprzętu transportowego.
- Kształtowanie wśród funkcjonariuszy / pracowników Komendy właściwych postaw w przedmiocie prawidłowego i odpowiedzialnego sposobu użytkowanego sprzętu transportowego;
- Dokumentowania eksploatacji sprzętu transportowego oraz sporządzenia i przekazywania do Wydziału Transportu KWP w Bydgoszczy w ustalonych terminach informacji w tym zakresie;
- Realizacji drobnych zakupów części zamiennych i eksploatacyjnych, niezbędnych do usunięcia awarii samochodów służbowych w ramach akredytywy;
- Administrowania nieruchomościami użytkowanymi przez Komendę;
- Zapewnienia właściwego stanu technicznego i utrzymania obiektów Komendy oraz jednostek podległych;
- Prowadzenia ewidencji składników majątkowych w zakresie sprzętu i materiałów:
- Techniki policyjnej i biurowej,
- Kwaterunkowego,
- Żywnościowego,
- Kulturalno-oświatowego, szkoleniowo-sportowego,
- Wyposażenia mundurowego, odzieży ochronnej i środków higieny osobistej,
- Uchylono,
- Leków i materiałów opatrunkowych,
- Druków i formularzy resortowych,
- Środków czystości;
- Realizacji zadań związanych z wydatkami na badania osób zatrzymanych - sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym;
- Naliczania ryczałtów i równoważników pieniężnych;
- Współudziału w organizacji wyżywienia w naturze;
- Sprawowania nadzoru, przygotowywania i uczestniczenia w pracach inwentaryzacyjnych oraz związanych z wybrakowaniem składników majątkowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, znajdujących się w użytkowaniu Komendy i jednostek podległych, a także będących własnością innych podmiotów;
- Sporządzania wniosków, umów i informacji w zakresie otrzymanych darowizn rzeczowych, użyczeń, środków finansowych przekazywanych na Fundusz Wsparcia Policji oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
- Prowadzenia – w uzgodnieniu z odpowiednim wydziałem Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy – prac naprawczo-konserwacyjnych;
- Wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej w Komendzie i podległych komisariatach Policji.